به دکاگون سازه خوش آمدید

به دکاگون سازه خوش آمدید

وارد کردن رکوردهای زلزله در آباکوس

وارد کردن رکوردهای زلزله در آباکوس

نرم‌افزار ABAQUS آباکوس از قدرتمندترین نرم‌افزارهایی است که حل مسائل در آن‌ها به روش اجزای محدود انجام می‌گیرد. آباکوس با دسترسی آسان به منوها، کتابخانه‌ای غنی از انواع المان‌ها و فضای کاربرپسند، از جذاب‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی حال حاضر است.

این نرم افزار با دارا بودن مجموعه وسیعی از المان‌ها قابلیت شبیه سازی هر هندسه ‌ای را به کاربر می‌دهد. از آباکوس می‌توان در حل مسائل مختلفی در حوزه‌های هوافضا، مکانیک، عمران و متالوژی استفاده کرد؛ هم‌چنین استفاده از این نرم افزار فقط به مسائل مکانیک جامدات محدود نمی‌شود و در تحلیل مسائل انتقال حرارت، انتقال جرم، اکوستیک و… نیز کاربرد دارد.

ازآن‌جا که آباکوس در ابتدا برای تحلیل مدل‌های پیچیده‌ی غیر خطی طراحی شده، تحلیل‌های خطی مسائل ساده‌ای برای این نرم‌افزار محسوب می‌شوند. کدنویسی آباکوس به زبان برنامه‌نویسی متن باز (Open Source) پایتون (Python) است و امکان اسکریپت نویسی به این زبان در محیط برنامه وجود دارد. ساب‌روتین نویسی به زبان برنامه‌نویسی فورترن (Fortran) نیز در فضای آباکوس امکان‌پذیر است. با استفاده از این امکان می‌توان مدل‌های رفتاری جدید، بارگذاری‌های خاص و مواردی این‌چنینی را به آباکوس اضافه کرد.

در این ویدیو به نحوه وارد کردن رکوردهای زلزله در آباکوس پرداخته شده است. برای سفارش پروژه آباکوس به واتس آپ دکاگون سازه پیام داده شود.

3 دیدگاه در “وارد کردن رکوردهای زلزله در آباکوس

  1. حسین ابوتراب گفت:

    عرض سلام و خسته نباشد. بسیار ممنون از آموزش خوب و کاربردی شما. عالی بود

    1. decagonsaze گفت:

      سلام . ممنون از حمایت شما ……….

  2. هوم گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
Instagram YouTube WhatsApp WhatsApp Telegram