به دکاگون سازه خوش آمدید

به دکاگون سازه خوش آمدید

نکات اجرایی سازه های بتنی

نکات اجرایی سازه های بتنی

سازه بتنی از رایج ترین و متداول ترین انواع ساختمان می باشد. در اجرای سازه بتنی از بتن و یا بتن آرمه که ترکیبی از شن ، ماسه ، سیمان و میلگرد است، استفاده می گردد. سازه های بتنی به دلیل داشتن مزایایی همچون سهولت در اجرا و نیز هزینه کمتر نسبت به نوع فولادی، بخش اعظم سازه های جهان را تشکیل می دهند.

بسیاری از سرمایه های ملی کشور صرف ساختن ساختمان و بنا ها می شود که هرگونه سهل انگاری در طراحی محاسبات و اجرای ساختمان می تواند سبب به وجود آمدن خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری در زمان وقوع حوادث طبیعی شود. قرار گرفتن کشور ایران بر روی کمربند زلزله باعث شده که در گذشته متحمل خسارات جانی و مالی زیادی شود از جمله زلزله های بزرگ می توان به زلزله منجیل بم و کرمانشاه را نام برد اما این امکان هست که با اجرای درست ساختمان ها و استفاده از مصالح مناسب و مرغوب و عدم بکارگیری روش های سنتی در اجرای ساختمان ازخسارت جانی و مالی کاهید.

متاسفانه دربرخی از ساختمان ها برخی از کارفرمایان و مهندسان ناظر دچار اشتباهات اجرایی در ساختمان های بتنی میشوند که باعث کاهش استقامت ساختمان در مواجهه با عوامل خارجی می شود. گروه دکاگون سازه تصمیم گرفته است تا رایج ترین ایرادات بوجود آمده در سازه های بتنی که در ساختمان ها دیده شده است را  شرح دهد و راهکارهایی را برای آن ها بیان کند. مهندسان تازه کار و دانشجویان می توانند با تهیه این بسته آموزشی تجربه ای را که باید با  گذاشتن زمان بسیار در کارگاه ها بدست آورند، با دیدن این بسته آموزشی  زودتر و کامل تر دریابند.

برای خرید بسته آموزشی از قسمت فروشگاه اقدام نمایید.همچنین می توانید برای خرید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
Instagram YouTube WhatsApp WhatsApp Telegram